Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2012 11:37 - Норвежките затвори - лукс или зачитане на човешките права?
Автор: chosen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7338 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Съдът в Осло даде 21 години на убилият 77 души Андерш Брейвик. Това е максимума, който можеше да получи!

Какво ли го чака зад решетките... 
Вярно, ненормалник, масов убиец, но не би ли трябвало и той да има някакви човешки права? Ама, разбира се! На Скандинавия и в частност Норвегия, не могат и да си помислят да хвърлят някого в стая с разпаднала се мазилка, кофа вместо тоалетна и легло, чиито прожини за по-стари от теб. 

Преди време, приятели от въпросната държава ми разправяха за 3-ма обирджии, опитали да ограбят банка. Хванали ги.. Е, за да сме по-точни, те имали план "Б". Ако не успеят да вземат парите от банката - да се предадат. Така и направили, при това с усмивки на лицата си.

В съда усмихнат бе и господин Брейвик. Може би и той като банковите "обирджии" не е бил в добро финансово и материално състояние, колкото и трудно представимо да е това за страна като Норвегия, и просто е решил човека да влезне в затвора за по-дълъг период от време.

Какво го чака в затвора?
- Хубава и уютна стая
- Лична стая с фитнес уреди
- Лично бюро с компютър и интернет
- Библиотека
- Общи стаи с кабелна телевизия
- Помещения за забавление (билярдни маси, тенис на маса и тн)
- Спортни зали (за баскетбол и тн)
- Работилници (възможност да работи и да изкарва пари, за негова жалост, работата няма да му намали присъдата, както на повечето от другите задържани)
- Не ми е известно дали има право да си вика момиче веднъж седмично (за разлика от голяма част от останалите)
- Не ми е ясно дали има право да учи. 90% от затворниците в Норвегия, освен всичко, могат и да учат, за което им се плаща, а накрая на присъдите си, излизат от затвора с образование, спестени пари и професионално придобити умения за работа. 

И както каза една позната - "Норвежките затвори - мечта за нашите деца".

Съвсем малко снимки от най-строгите затвори в Норвегия...
image

image

image

image

image

+ бонус :)
image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Шестото ми чувство....
25.08.2012 18:54
.... подсказва, че не се шегуваш....
Затворите им като 5-звездни хотели, да си въобразяват съдиите им че ще поправят и превъзпитават, като ги пращат в такива условия да си изтърпяват наказанията....
.... че и китарата си закачил един - сигурно на надзирателите ще дрънка серенади...
Поздрави! Ти май си готин?! :)

Тайнствена
цитирай
2. chosen - Ами не
25.08.2012 21:24
Не е шега пост, а абсолютната реалност. Дали е по-възпитателно, не знам, може би и двата вида затвори(да кажем норвежки и щатски), имат своите плюсове и минуси.

Поздрави и на теб.
пс - Непозната не е ли по-добре от тайнствена? Така поне ще знам коя си, а ти пак ще криеш своите тайни. :)
цитирай
3. анонимен - Аз съм Непозната.
25.08.2012 21:55
Тя е друга.:)
цитирай
4. анонимен - :)
25.08.2012 22:25
Стана интересно май....
Спокойна нощ!
http://www.vbox7.com/play:86cb56c0

Тайнствена
пп : Наистина съм друга....
цитирай
5. chosen - Хубава песен
25.08.2012 23:06
Спокойна нощ на всички ви, или каквото е останало от нея. Нощта. :)
цитирай
6. unknown1 - Идвам лично, не съм аз анонимен1...
27.08.2012 02:36
Идвам лично,не съм аз анонимен1:))
Моето мнение,че тези снимки са правени по-скоро в студентски кампуси,от колкото в затвор,та макар и в държавата с най-висок жизнен стандарт в света.Много чудно е защо няма решетки на тези широко отворени прозорци(с перденца) :))))
И друго-тези огромно количество вещи могат да се използват както за нападение,така и за самонараняване,а двойните перденца в меки тонове за задушаване или самозадушаване.Логично е да е недопустимо и отново някой вестник да е публикувал снимки от някъде си,за да си продава тиража
Не съм тайнствената:)
Поздрави:)
цитирай
7. unknown1 - Аз съм Непозната. Тя е друга. :) Ти ...
27.08.2012 02:38
анонимен написа:
Аз съм Непозната. Тя е друга.:)

Ти си на майка ти дивия,разбира се:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chosen
Категория: Лични дневници
Прочетен: 83652
Постинги: 26
Коментари: 149
Гласове: 239
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930